• Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • RSS

De straffe communicatieblog

Tekstopmaak voor Evenementen op Facebook

Wist je al dat Facebook een feature heeft waardoor je de berichten op jouw evenementenpagina kan onderscheiden door de tekst van enkele opmaakstijlen te voorzien? Van cursief tot kopteksten, Facebook geeft je vanaf nu de mogelijkheid om jouw teksten te transformeren met Markdown tot een aangenaam leesbare tekst.

In 3 stappen naar resultaat

Hoe gaat dit nu in zijn werk?

Meer lezen

Accosea versterkt imago door communicatie

Accommodation at Sea, kortweg Accosea, is een Nederlandse onderneming actief in de maritieme sector. Het bedrijf ontwerpt en ontwikkelt mobiele leef-, slaap- en/of kantoorunits die geplaatst worden op grote schepen en platformen in zeeën en oceanen. Elke unit vertrekt steeds van een standaard container die omgetoverd wordt tot een oplossing op maat.

Meer lezen

Hoe werkt de multi-talen ingave op Facebook?

Facebook kent vele tools die de segmentatie van de doelgroepen vergemakkelijken. Zo kun je je doelgroep bepalen op geslacht, leeftijd, locatie enz. Maar hoe zit het met anderstalige communicatie? Moet je enkel een Engelstalige bedrijfspagina aanmaken? Het probleem echter is dat je een pak mensen misloopt. Wij leggen jou uit waarom en wat je eraan kunt doen.

Meer lezen

KMO Portefeuille 3.0 actief

Sinds 1 april 2016 zijn er verschillende wijzigingen doorgevoerd voor het aanvragen van subsidies via de KMO Portefeuille. Het Agentschap Ondernemen heet voortaan Agentschap Innoveren en Ondernemen. Het logo kreeg ook een nieuwe, groene kleur. Ook het logo van de KMO Portefeuille kreeg een groene opsmukbeurt. Deze grafische opfrissing zijn de kleine wijzigingen. De KMO Portefeuille 3.0 is vereenvoudigd, zowel voor de aanvrager als voor de dienstverlener.

Meer lezen

aroma communicatie: het verhaal achter de naam- en vormgeving

Bij Aroma Communicatie hebben we er onze missie van gemaakt om ondernemingen en organisaties naar betere resultaten te leiden. Dat doen we door hun imago en communicatie te versterken. Elk verhaal start met een idee. Dat idee dient de juiste verpakking te krijgen: de naam- en de vormgeving. Het logo geeft richting aan de verdere huisstijl en de corporate identity van de onderneming/organisatie. Dagelijks zit ik rond de tafel met ondernemers en marketingcommunicatiemedewerkers. In een verkennend gesprek pols ik altijd naar de herkomst van de firmanaam.

Meer lezen

Kansen bieden = persoonlijk groeien

Als communicatiebureau vinden we het belangrijk om jongeren de kans te geven praktijkervaring op te doen. Het draagt immers bij aan de ontwikkeling van hun talenten en vaardigheden.
We verwelkomen stagiaire Kathleen De Laet!

"Ik heb, na 6 jaar leerkracht te zijn geweest, besloten om mijn carrière over een andere boeg te gooien en een opleiding grafische vormgeving te volgen. Hier heb ik een nieuwe passie gevonden en kijk ik er enorm naar uit om mijn opgedane kennis om te zetten in de praktijk. Bedankt Aroma dat ik de volgende weken een deel van jullie team mag zijn.

Meer lezen

Aroma versterkt zich

Aroma heeft er zijn missie van gemaakt om ondernemingen, organisaties en overheden naar betere resultaten te leiden door hun imago en communicatie te versterken. Om haar klanten op technisch vlak nog beter te servicen, werkt Aroma Communicatie vanaf 1 februari samen met Mediasoft.

Een logische keuze volgens zaakvoerder Marieke Deckers:

Meer lezen

Comfortabel surfen naar De Bedstee

U comfortabel laten zitten en slapen is de specialiteit van De Bedstee uit Herselt. Om u een optimale surfervaring te bieden, deed de Herseltse speciaalzaak een beroep op Aroma Communicatie.

Op basis van een uitgekiende structuur, SEO-vriendelijke copywriting en een responsive design surft u vanaf nu comfortabel naar debedstee.be

Meer lezen

Pagina's

Abonneren op Blog | Aroma Communicatie RSS

Login

Please login using your credentials recived by email when you register.

I forgot my password | Resend activation e-mail

×